Sunday, July 31, 2011

SELAMAT BERPUASA yeooo !


kacak lak boy y wish uh kan...haha ! selamat berpuasa kawan2...puasa bkan slalu kan...setahun hanya sebulan je....tp ingat puasa bkan mnahan lapar dan dahaga je tau....mata,nafsu dari segi perckapan pon kna than...jangan wat maksiat lebih...=D

bkan ingat kan korng je...diri aku pon insyallah akan ingatkan jgak...sama2 lah kita berpuasa ok...cop2,pompan x ckup poce adat laa kan...tp ingat ganti tu wajib tau...c(=

k aku nak cite thun lepas aku poce...ada orng rjin kejut kan aku...kjut kan shur...fmly aku bgun shur tp mlas kjut bnyak2 kali..aku dah xnak bgun maksd nyer aku malas laa uh...tp bila die kjut kan aku bngun..laju je kan aku shur...nggee~

mlas nak ckap spe die...tp thun nie die xkan kjut kan aku..sbab aku dah ada boy die pon dah ada gurl...
thun nie boy aku laa kjut kan aku lak kan...tp entah2 die pon malas shur...aku bgun akan minum air 2 gelas je..then tdo balik...aku xde slera nak bngun pg2 dan makan bnyak2...=( dah mcm makan tgh ari,....


katakan xnak makan...! 
selamat berpuasa weyh ! maaf zahir batin...XD

1 comment: